كراتينه كردن مو در منزل و هزینه های جاری آن

کراتینه کردن مو، یکی از روش‌هایی است که برای لَخت و براق کردن موهای مجعد و وز استفاده می‌شود. یکی از روش های نرم کردن مو در منزل، کراتینه مو با ژلاتین می باشد که راهی آسان و کم هزینه می باشد. به طور کلی كراتينه كردن مو در منزل و هزینه های جاری آن بسیار کمتر و به صرفه تر از انجام این عمل در مراکز و سالن های زیبایی می باشد. اما باید توجه داشت که برای کراتینه کردن باید به میزان کافی از نحوه کراتینه کردن اگاهی داشته باشید چرا که این کار، یک کار کاملا تخصصی و حساس می باشد.

كراتينه كردن مو در منزل و هزینه های جاری آن

کراتینه کردن مو در منزل و هزینه های آن

کراتینه کردن مو در منزل و هزینه های آن  قيمت كراتينه كردن مو در سالن های آرایشی و زیبایی بسیار بالا می باشد اما کراتینه کردن مو در منزل و هزینه های آن، بسیار آسان و ارزان می باشد.

تمامی خانم ها می توانند پس از گذراندن یک دوره آموزش کراتین صافی مو در یکی از مراکز آموزشی در این زمینه، به خرید مواد کراتینه از بازار بپردازند و در منازل خود برای لخت و نرم کردن مویشان، اقدام کنند.

عوامل موثر در قیمت گذاری کراتینه مو

عوامل موثر در قیمت گذاری کراتینه مواز جمله عوامل موثر در قیمت گذاری کراتینه مو یکی مارک مواد کراتینه می باشد که هر مارک دارای قیمت خاصی می باشد و عامل دیگر این است که روش صاف و نرم کردن مو، کدام روش می باشد چرا که از مواد کراتینه می توان در روش های مختلفی برای صاف کردن مو  استفاده کرد و هر روش نیز مواد ترکیبی خاصی دارند.

لیست شرکت های پخش کننده کراتینه مو در کشور

لیست شرکت های پخش کننده کراتینه مو در کشوردر لیست شرکت های پخش کننده کراتینه مو در کشور به انواع و اقسام شرکت ها و برند های مختلف بر می خوریم که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را در بازار و مراکز فروش، دارند.

اغلب برند های معروف برای مواد کراتینه، مخصوص برند ها و مارک ای خارجی می باشند که از کیفیت و قدرت اثر گذاری بالایی بر خوردارند و طبیعی ست که قیمت آن ها نیز از نوع مشابه ایرانی به میزان قابل توجهی، گران تر باشد.

فواید استفاده از کراتینه مو

فواید استفاده از کراتینه مو فواید کراتینه مو بسیار زیاد هستند اما از جمله فواید استفاده از کراتینه مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. براق و صاف شدن مو ها

۲. کاهش میزان موخوره و شکنندگی های مو

۳. لخت شدن مو های مجعد و وز شده

۴. آب رسانی و پروتئین رسانی به ساقه و ریشه های مو

باید به این نکته را نیز خدمتتان عرض کنیم  که رنگ موی کراتینه شده به هیچ عنوان، تغییر نخواهد کرد و این مواد نرم کننده، تنها بر جنس مو اثر می گذارند و اثری بر رنگ آن نخواهند گذاشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما