خرید اینترنتی ماسک مو دنس هیرDance hair

قبل از خرید اینترنتی ماسک مو دنس هیر لازم است در این مقاله آشنایی جامع با ماسک مو و انتخاب آن بپردازیم و در انتها به بررسی ماسک مو دنس هیر پرداخت خواهیم کرد.بهترین ماسک مو چیست؟طرز استفاده از ماسک مو دنس هیر چگونه است؟

ماسک موی چیست؟طرز استفاده از ماسک مو چگونه است؟

ماسک مو دنس هیر
DANCE HAIER

ماسک مو می تواند به آبرسانی و تقویت مو کمک کند. برای استفاده موثر از ماسک مو ، باید آن را به درستی بمالید. ماسک مو باید روی موهای کمی مرطوب اعمال شود و از ریشه تا نوک استفاده شود. میزان زمانی که ماسک خود را رها می کنید به نوع ماسک بستگی دارد. ماسک های مو برای یافتن مقدار مناسب برای شما و نوع موی شما برخی از آزمایشات را انجام می دهند.

قبل از خرید ماسک مو به نکات زیر توجه کنید.

1- دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. بسیاری از ماسک های تجاری مو با دستورالعمل های ویژه ای همراه هستند. برخی ممکن است فقط برای استفاده هفتگی طراحی شوند و برخی ممکن است برای بازه های زمانی خاص در آنها نگهداری شوند. همه ماسک های مو از نظر مدت و دفعات استفاده قابل استفاده نیستند. قبل از استفاده از ماسک مو ، دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. اگر از ماسک استفاده می کنید و می دانید که این نتایج منفی دارد ، ممکن است دستورالعمل های خاصی را از دست داده باشید.

قبل از خرید ماسک مو به نکات زیر توجه کنید.

 

2- هنگام استفاده از ماسک های مو ، یک تی شرت قدیمی بپوشید. ماسک های مو می توانند  لباس هایتان را کثیف کنند. هنگام استفاده از ماسک مو ، یک تی شرت قدیمی ، یا یک پیش بند استفاده نمایید تا ماسک مو روی لباس هایتان نریزد و کثیف نکند.

 

 

3- موهای خود را بشویید و حوله کنید. قبل از استفاده از ماسک مو ، موهای خود را طبق معمول بشویید. سپس موهای خود را با حوله خشک کنید تا مرطوب شود. قبل از استفاده از ماسک مو ، موهای خود را خشک نکنید. موها را هنگام استفاده از ماسک باید کمی مرطوب کنید.

قبل از خرید ماسک مو به نکات زیر توجه کنید.

 

4- موهای خود را به بخشهایی تقسیم کنید. اگر موهای مرطوب خود را تقریباً به سه یا چهار بخش حتی تقسیم کنید ، ساده تر است که از ماسک استفاده کنید. به عنوان مثال ، دو بخش را در دو طرف سر خود امتحان کنید ، یکی در جلو و دیگری در پشت. بخش ها را با گیره یا بند موی خود ایمن کنید و ماسک خود را به طور همزمان بر روی یک بخش بمالید. [4]

موهای بلندتر و ضخیم تر ممکن است به بخش های بیشتری احتیاج داشته باشد. ممکن است لازم باشد آن را به 4-8 بخش مو تقسیم کنید.

اگر موهای شما خیلی کوتاه است ، ممکن است بخش ها غیر ضروری باشند.

 

5- ماسک را از ریشه تا نوک ها مو بمالید. ماساژ را به داخل پوست سر خود ماساژ دهید. سپس ، ماسک را به سمت پایین و تا نوک موهایتان بکشید. سعی کنید ماسک را به طور یکنواخت در تمام موهای خود پخش کنید ، با استفاده از حرکات ماساژ ملایم برای اعمال ماسک استفاده کنید.

توجه بیشتری به نکات خود داشته باشید. نکات غالباً مستعد خشکی هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند

قبل از خرید ماسک مو به نکات زیر توجه کنید.

6- موهای خود را با ماسک موجود در محل شانه کنید. پس از استفاده از ماسک بر روی موهای کامل خود ، یک شانه متوسط ​​و یا پهن و دندانه دار بگیرید. یکبار با ماسک در محل موهای خود را شانه کنید. این امر باعث می شود كه ماسك به طور مساوی در تمام موهای شما پخش شود.

این ممکن است در تمام انواع مو کار نکند. اگر مثلاً موهای مجعد دارید ، می توانید فقط با استفاده از انگشتان دست خود را از طریق موهای خود شانه کنید یا می توانید از این مرحله پرش کنید…

 

 

7- ماسک را بشویید و موهای خود را حالت دهید. پس از پوشیدن ماسک خود برای مدت زمان لازم ، آن را در حمام بشویید. سپس به طور معمول از نرم کننده ها استفاده کنید تا موهای خود را مجدداً هیدراته کنید..

خرید اینترنتی ماسک مو دنس هیر
Buy hair mask online

حال  زمان این رسیده با آشنایی ماسک مو در مقاله بالا به شناخت ماسک مو دنس هیر بپردازیم.

دنس هیر یکی‌از نو ترین و کار کشته ترین روش احیا و ترمیم مومی‌باشد .

ماسک مو دنس هیر را میتوان شایسته ترین جایگزین ماسک موو قابل انعطاف کننده های باطن خزینه دانست .

به این دلیل که ۶دفعه استعمال از این محصول عالی هم اندازه یک بار استفاده از کراتین احیا هست که امروزه در سالن های آرایش و پیرایش بعداز رنگ و دکلره سبب نرمی و براقیت بالای موی ها ( تا2 هفته ) و صافی موقت میشود .

خرید <a data-ail=
مواد کراتینه ” width=”300″ height=”200″ /> Wash your hair

شیوه به کار گیری از ماسک مودنس هیر در منزل :

هفته ای یکبار در درون حمام پس از شامپو کردن و بعداز آبکشی روی موهای تر اعمال کرده و با فشار دربین دو انگشتان موها را از نزولی عالی ماساژ می دهیم تا موها به طور کامل قابل انعطاف شود .

قریه دقیقه مکث می کنیم , تا مواد تماما جذب موی شوند . آنگاهموها را با آب ولم میشوریم.

 

نحوه به  کارگیری  ماسک مو دنس هیر در دکلره :

افزودن یک قاشق خوراک خوری دنس هیر به دکلره سبب قابل انعطاف شدن دکلره و پوشش دهی بی نقص می‌شود که دیگر بدون چاره به لکه گیری بعد از شستشوی دکلره نیستیم همینطور موها سالمتر و قابل انعطاف خیس از دکلره بیرون می‌گردد

 

شیوه به کارگیری در رنگساژ و رنگ مو:

یک قاشق خوراک خوری از دنس هیر را درون رنگ مویا این که رنگساژ بیش تر می‌کنیم که منجر رنگپذیری بیشتر موی و همینطور تداوم و درخشندگی و رنگ پذیری رنگ میشود .

ماسک موی دنس هیر
hair mas kdance hair

شایسته ترین جایگزین ماسک و قابل انعطاف کننده در حمام ,

رنگ بندی ماسک مو دنس هیر :

ماسک مودنس هیر در 3 رنگ صورتی ( اسانس ورساچه صورتی ) , سبز ( تق هرمس ) و رنگ سپید درآراد کراتین مو جود هست .

توجه  داشته باشید که محتوای درونی هر سه رنگ یکی بوده و فقط اسانس آنان با هم مختلف می باشد.

احیا کننده دائمی لخت کننده‌موقت قابلیت استفاده در حمام قابلیت میکس در رنگساژ،رنگ،دکلره.

استفاده در منزل به جای کاندیشینر و نرم کننده(ترمیم موخوره،احیا دائمی قوی،براقیت بالا.جلوه طبیعی،صافی موقت)

استفاده در سالن (بامیکس در رنگساژ یارنگ باعث تثبیت رنگ براقیت بالا جلوه طبیعی رنگ یا رنگساژ،دوام طولانی رنگ، صافی موقت، بالابردن کیفیت رنگ مواز لحاط سلامت رنگ مو)

بهترین پرو ویتامینه،ماسک،نرم کننده ومحافظ حرارتی در دنیا
بدون محدویت کاربری و هرگونه عوارض

بسیار مناسب و مخصوص بعد از کار بامواد
ریباندینگ،کراتین صافی و احیا،نانوهیدراتینگ،رنگساژ،دکلره

منبع:https://www.wikihow.com/Apply-a-Hair-Mask

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما