فروش مواد کراتین اصل بدون فرمالین

کراتین یک مکمل محبوب تغذیه ای و ورزشی است. شاید خوانده باشید که استفاده از کراتین می تواند به ریزش مو منجر شود. اما آیا این واقعیت دارد؟ در حالی که خود کراتین ممکن است به طور مستقیم به ریزش مو منجر نشود ، ممکن است روی سطح هورمونی که انجام می دهد تأثیر بگذارد.ما در این مقاله به موضوعات مهمی می پردازیم ، مانند : کراتین بدون فرمالین، خرید کراتین مو، کراتین اصل بدون فرمالین

فروش مواد کراتین اصل بدون فرمالین

دلیل مصرف کراتین بدون فرمالین

دلیل مصرف کراتین بدون فرمالین خواندن را ادامه دهید تا در مورد کراتین ، فواید آن و عوارض جانبی آن و آنچه که تحقیقات در مورد ارتباط آن با ریزش مو بیان می کند ، مطالعه کنید.

مطالعه 2009 در بازیکنان راگبی از یک رژیم مکمل کراتین شامل 7 روز بارگیری کراتین استفاده کرد که طی آن سطح بالاتری از مکمل داده شد. این یک دوره نگهداری از سطوح پایین تر کراتین بود.

محققان دریافتند كه سطح DHT در طی دوره بارگیری بیش از 50 درصد از منبع معتبر افزایش یافته و 40 درصد از منبع معتبر در طول دوره نگهداری در طول دوره باقی مانده است. سطح تستوسترون تغییر نکرد.

توجه به این نکته در اینجا حائز اهمیت است که محققان ریزش مو را در شرکت کنندگان در مطالعه مشاهده نکردند. بنابراین بعید نیست که مکمل کراتین خود باعث ریزش مو شود.

با این حال ، افزایش در سطح DHT مشاهده شد. از آنجا که سطح DHT در ریزش مو نقش دارد ، این افزایش می تواند شما را به خطر اندازد ، خصوصاً اگر از نظر ژنتیکی مستعد ریزش مو باشید.

به طور کلی ، تحقیقات بیشتری در مورد اثر کراتین بر سطح DHT مورد نیاز است. تحقیقات دیگری نیز باید انجام شود تا ارزیابی شود که آیا افزایش DHT به دلیل مصرف مکمل کراتین برای تقویت ریزش مو کافی است.

بازار خرید کراتین مو بدون عارضه

بازار خرید کراتین مو بدون عارضه آسانترین و راحت ترین راه برای سفارش محصولات بصورت آنلاین این است که همه افراد می توانند کالاهای مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن سفارش دهند و درب خود را با هزینه ارسال رایگان دریافت کنند. البته بیشتر این سایتها پس از فروش محصولات خود ، خدمات پس از فروش را به خریداران خود ارائه می دهند و همین امر باعث افزایش جذب مشتری به سمت آنها می شود.

مزیت سفارش آنلاین این است که شما می توانید به همان اندازه محصولات مورد نظر خود را مشاهده و مقایسه کنید. در این نوع خرید انواع مختلف قیمت را می توانید مشاهده و مقایسه کنید. یکی دیگر از مزیت های سفارش آنلاین این است که در وقت خود صرفه جویی می کنید و ممکن است محصول شما تخفیف های مختلفی نیز داشته باشد که باعث می شود خرید محصول راحت تر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما