قیمت بهترین شامپو کراتینه مو

در این مقاله قصد داریم قیمت بهترین شامپو کراتینه مو را برای شما عزیزانی که مواد کراتینه استفاده نموده اید و حتما نیاز به ایننوع شامپو دارید بپردازیم با ما همراه باشید.چرا شامپو کراتینه مو باید پس از کراتینه استفاده کنیم؟علت تفاوت قیمت شامپو کراتینه مو در چیست؟کدام مارک از شامپو کراتینه مو عالی است.. و چندین سوال دیگر .

چرا شامپو کراتینه مو باید استفاده کنیم؟

اولین سوال همین است چرا اصلا شامپو کراتینه مو باید استفاده نماییم خب اگه میشود همان شامپو معمولی استفاده کنیم چرا باید این همه هزینه بدیم؟حتما شما خواننده عزیز این قبیل سوالات از خود میپرسید. پاسخ واضح است مو های ما پس از کراتینه نیاز به مراقبت بیشتر دارند به همین دلیل هر شامپویی نمیشود استفاده کرد باید و حتما از شامپو کراتینه استفاده باید کرد زیرا فاقد سولفات میباشدبله فاقد سولفات.برای تعیین قیمت بهترین شامپو کراتینه مو باید به حجم ان توجه ویژه کرد.

قیمت بهترین شامپو کراتینه مو
شامپو کراتینه مو

چرا شامپو کراتینه فاقد سولفات است؟

سولفات باعث از بین رفتن مواد کراتینه مو میباشد به همین دلیل به مرور زمان موهای شما زبر و براقیت خود را از دست میدهد.پس حتما از شامپو کراتینه مو فاقد سولفات باید استفاده کنیم.عامل دوم ماندگاری مواد کراتینه مو را بلا میبرد و باعث نگه داری موهای رنگ شده شما میشود.

 

محاسن استفاده از شامپو کراتینه مو در چیست؟

1-ایجاد براقیت مو پس از استفاده از شامپو

-2باعث لطافت مو میشود.به این معنی که از زبری مو دیگر خبری نیست

3-عامل ماندگاری مواد کراتین مو میشودو همین امر باعث میشود مواد کراتین مدت زمان بیشتر در ساقه های مو های شما نفود کند در نتیجه ماندگار تر شوند.

4-باعث نرم و درخشندگی مو و همچنین برای حفاظت موهای رنگ شده بسیار عالی میباشد.

5-دارای روغن آرگان میباشد همین امر در ماندگاری و نرمی مو بسیار عامل تععین کننده است.

قیمت شامپو کرایتنه
شامپو کرایتنه

قیمت بهترین شامپو کراتین در بازار کراتینه ایران چقدر است؟

یکی از دغدغه های مصرف کنندگان شامپو کراتینه مو بحث قیمت است و کاملا این مسله قابل درک است بهتر است با قیمت مناسب بهترین شامپو کراتینه مو را تهییه نماییم البته باید به چند نکته اساسی دقیت کرد .اولین نکته مقدار حجم شامپو کراتینه میباشد که تاثیر بسزایی در قیمت گزاری دارد و دومین مسله ساخت کدام کشور باشد.در عامل دوم بر حسب تجربه ساخت کشور برزیل باشد بهتر است.

عرضه مستقیم بهترین مارک کراتینه مو
شامپو کراتینه مو

                       حجم شامپو کراتینه مو چه اندازه است؟

حجم شامپو کراتینه مو بستگی به مارک آن و شرکت سازنده است که معمولا در اندازهای 250میل و 500میل و یا حتی 1000میل ساخته میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما